Tējas Garšošana

Tējas Garšošana
Tējas Garšošana
Tējas Garšošana

Nav bieži tā, ka lietas, kuras jūs mīlat, ir jums labvēlīgas. Tāpēc sagatavojiet tēju un sajūtiet mazliet patīkamu sajūtu katrā krūzītē.

Tēja: jūsu bagātība

  • Laba veselība ir atkarīga no tā, lai jūs lietotu pietiekošu šķidruma daudzumu, un vairumam cilvēku ir nepieciešams 1,5 līdz 3 litri šķidruma dienā.
  • Praksē tas nozīmē, ka mums vajadzētu izdzert 6-8 krūzes dienā, un labās ziņas ir tādas, ka tēja ir pieskaitāma šim daudzumam. (Ja jūs uzraucaties par kofeīnu, jums to nevajadzētu, jo pat 6 tējas krūzes dienā vēl arvien nozīmētu, ka patērējat vidēju kofeīna daudzumu).
  • Tāpēc, kad gribas kaut ko, kas ir mazliet iedvesmojošāku par pliku ūdeni, uzlieciet vārīties tējkannu.

Nulle kalorijas

Tējai kā tādai nav kaloriju, un tā nesatur taukus. Tāpēc tā ir garšīgs un atsvaidzinošs sabiedrotais, ja jūs sekojat savam svaram.

 

Tēja vai kafija?

  • Tēja satur mazāk kofeīnu, nekā kafija. Cik daudz kofeīnu no tējas maisiņiem nokļūs glāzē - ir atkarīgi no uzlējuma sagatavošanas metodes, apliešanas laika, ūdens temperatūras, maisījuma veida.
  • 1 tējas glāze (apm. uzlējuma 200 ml), aplieta 3-5 minūtes, satur apm. 40 mg kofeīna, t.i. divas reizes mazāk, nekā kafijas glāzē (100 mg)
  • Kofeīna pieļaujama dienas doze ir apm. 300 mg, t.i. vienā dienā Jūs varat izdzert pat 6 iemīļotas karstas tējas glāzes, vai 3 glāzes ar kafiju.