Tējas Garšošana

Nav bieži tā, ka lietas, kuras jūs mīlat, ir jums labvēlīgas. Tāpēc sagatavojiet tēju un sajūtiet mazliet patīkamu sajūtu katrā krūzītē.

Tēja: jūsu bagātība

  • Laba veselība ir atkarīga no tā, lai jūs lietotu pietiekošu šķidruma daudzumu, un vairumam cilvēku ir nepieciešams 1,5 līdz 3 litri šķidruma dienā.
  • Praksē tas nozīmē, ka mums vajadzētu izdzert 6-8 krūzes dienā, un labās ziņas ir tādas, ka tēja ir pieskaitāma šim daudzumam. (Ja jūs uzraucaties par kofeīnu, jums to nevajadzētu, jo pat 6 tējas krūzes dienā vēl arvien nozīmētu, ka patērējat vidēju kofeīna daudzumu).
  • Tāpēc, kad gribas kaut ko, kas ir mazliet iedvesmojošāku par pliku ūdeni, uzlieciet vārīties tējkannu.

Nulle kalorijas

  • Tējai kā tādai nav kaloriju, un tā nesatur taukus. Tāpēc tā ir garšīgs un atsvaidzinošs sabiedrotais, ja jūs sekojat savam svaram.

Tēja vai kafija?

  • Tēja satur mazāk kofeīnu, nekā kafija. Cik daudz kofeīnu no tējas maisiņiem nokļūs glāzē - ir atkarīgi no uzlējuma sagatavošanas metodes, apliešanas laika, ūdens temperatūras, maisījuma veida.
  • 1 tējas glāze (apm. uzlējuma 200 ml), aplieta 3-5 minūtes, satur apm. 40 mg kofeīna, t.i. divas reizes mazāk, nekā kafijas glāzē (100 mg)
  • Kofeīna pieļaujama dienas doze ir apm. 300 mg, t.i. vienā dienā Jūs varat izdzert pat 6 iemīļotas karstas tējas glāzes, vai 3 glāzes ar kafiju.